texkex

Alla inlägg den 24 november 2010

Av emma hansson - 24 november 2010 22:06

Tjola hoppsan!

Onsdag idag då. Gud vad jag är trött! Kände mig nästan svimfärdig när jag vaknade. Hade hund första lektionen i botten (i samma hus som vi bor i) Gick ut med hundarna lite snabbt och gjorde iorning en kopp te och gick ner.Mys mys. Fortsatte att gå igenom MH test. Ska bli B- figurant i Februari bla också.  Slapp engelska lektionen så gick runt tosse men Saris & Stinis men voffisarna också. GUUUD va kallt det ska va då!! Ser ut som små gående eskimoer när vi går.  

Har la inte gjort nått så specielt idag igentligen. Tränat lite utställning med Texas, kört lite med aktiverings lådor hmm har jag gjor nått mer tror  joo har gjort nån läxa också. Stolt av mig facktist hihihohoh

 

Nu ska jag be ge mig till min varma sköna säng med lite så dära intorkade smutsiga hundtassar på. Vems fel kan de va tro?? haha    om man då ska orka gå upp imorgon bitti. På tråkig ekonimi...uch uch inte sugen ett piss.. Är lediga på fredag så åker hem imorgon, mormor och morfar ska till oss i helgen så åker med dom så slippe man åka tåget.

Natti Natti <3



Ovido - Quiz & Flashcards