texkex

Alla inlägg under september 2010

Av emma hansson - 24 september 2010 16:45

Va lite trökt att åka hemmifrån kl 4 och komma hem halv 10 för att åka till Borås till Arken Zoo, där jag och sara ska praktisera i två veckorframöver. Va knappt där i 5 minter!   

När vi skulle dit så råkade vi gå av en hållplats försent så kom till nån damm med buskar över allt, kände som vi va i nån jäkla jungel! När vi skulle hem så råkade vi gå av typ 2 hållplatser förtidigt innan Resesentrum så fick springa i kapp bussen för att se vart det svängde.  Så typiskt oss när vi ska va i tid! DET ÄR NÅN SOM ÄR I MOT OSS! SÅ VI INTE KAN KOMMA I TID! hahah


Imorgon åker jag,morsan,Natalie,Sofie och Anita till Ullared! yaaaayyyy!  

Vi brukar att säga att Mamma och Anita kommer at bli som dom där två tanterna i Ullared på tv om några år och jag,Natalie och Sofie kommer att följa våra mammors fotspår, för alla fem är Ullareds galna! så vem vet   

Av emma hansson - 22 september 2010 18:28

Skulle du helst
1. Pierca tungan eller läppen? Tungan
2. Vara seriös eller oseriös? Det beror på i vilket läge ;)
3. Dricka grön eller röd mjölk? Grön
4. Brinna upp eller drunkna? Inget av de!!!


Övrigt
1. Varmt eller kallt? Hm kallt eller ...lagom så klart
2. Soligt eller regn? Sol
3. Fanta eller cola? Hmm tror jag Coca Cola
4. Är du nyttig av dig? Ähm, beror på


Om mig
1. Vad heter du? Emma
2. Syskon? Storebror
3. Vart bor du? Kvänum
4. Har du varit ute när det var mörkt? Öö jaa
5. Vill du gifta dig? Ja, nån dag
6. Humör just nu? Lite trött


Har du på det 24 senaste timmarna
1. Pussat någon? Nej
2. Sjungit? Ja
3. Blivit kramad? Ja
4. Känt dig fånig? Haha ja
5. Saknat någon? Ja
6. Dansat galet? Haha ja
7. Klippt håret? Nej
8. Gråtit? Nej
9. Pluggat? Nej!


Grejer
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? nej
2. Har du en hund? Ja, två eller ja familjen har en också så kan väl säga tre
3. Sover du helst ensam eller med någon? Med någon (hundarna) ;)
4. Tror du på spöken? Nej
5. Är du mörkrädd? Ja :$
6. Är du morgonpigg? Ja men Inte egentligen
7. Vad vill du ha just nu? Hitta på nått galet, men ska snart dra till jessica persik



Hittade den här lilla saken på någon liten blogg, inget annat för mig så

Av emma hansson - 22 september 2010 15:44

Här är lite bilder ifrån gårdagen, Orkar inte skriva så mycket mer.

Bilderna plus lite mer finns på facebook, so check it out!



                      

Av emma hansson - 21 september 2010 15:45

Ska dra till Sara para lingon fara nu. Är lite smått fottosugen så tar med kameran. Kankse lägger upp lite när vi rider eller nått. Vi får se va jag har lust med att göra 

Puss & Kram så länge  

Av emma hansson - 21 september 2010 01:01

  

Om du kysste mig för sissta gången

ta mitt hjärta med dig när du går

håll det mot ditt hjärta

så ska du få höra att det fortfarnade slår...

 

 

 

 

 

Av emma hansson - 20 september 2010 15:19

 Hängde med Sara,hennes mamma och Gabriella på Agility tävling i Falköping i helgen.

Gick upp 04.20 i lördags, lite trött men. Blåste å regnader en hel del men ljustnade upp senare. Grabriella & Myran fick en pinne Agility. Så hon klassade upp sig till Agilityklass 2.  Vilket va kul.  För Sara & Loka gick det bra med, tyvärr ingen pinne. På Söndagen va inte starten förens lite senare så behövde inte gå upp lika tidigt. Vilket va skönt för va hos amanda på kvällen till ganska sent. Men va ändå där ifrån kl 9 - 17.   Gabriella körde på förmiddagen, hon blev diskad på hopp men på agilityn fick hon felfritt(inte många som fick) men fick tyvärr tidsfel så fick sämmreplaserig. Sen på för/eftermiddagen bara det öste ner! dyngesur blev vi! Sara blev diskad i Agilityn och i Hopp gick det bra, dom krockade så fick 5 fel . Hade med Texas också, bra träning. Har bestämmt att jag ska börja tävla med Kevin till våren  , är så fruktansvärt sugen så orkar inte vänta till hösten då jag kan börja tävla med Texas. Kevin är inte alltid så snabb xD men han gör offtast inga fel. Så hoppas på det går bra, om det gör det så tävlar jag med båda två.

Eftersom det va så dåligt väder så orkade typ inte ta några kort men tog några på saras sista hopp och några innann henne.                 Carro & anja :)

   







 

     

Av emma hansson - 15 september 2010 22:20

Busade lite på Appellplan        Tog några hopp på lydnadhoppet som alltid står där. Hoppas på bra väder imorgon! Tänkte ta och å ta fram agilitybanan med töserna, eftesom vi slutar tidig så man hinner få upp banan innan det blir mörkt xD


Dagens väder har verkligen varit opålitlig! Sol,regn,sol,regn,sol,regn.... såg ut som nån hade hällt flera ton vatten över oss när man äntligen hade kommit in från den korta vägen ifrån gympasalen  


                                



  

Av emma hansson - 6 september 2010 20:51

Det va ett litet tag sen jag skrev, har varit sjuk å allt. 


Har varit riktigt skön dag. Började med inriktnings råd sen hus möte. Sen tog jag och sara tag i att städa rummen. Det behövdes!

Sen tog vi å köpte Thaimat    jag och emelie beställde vegeritariska vårrullar, men fick fan några kykling bitar i dom! såg det inte med en gång, tode att jag skulle spy... tänker inte köpa där igen!!!! men allt annat va mysigt         

Ovido - Quiz & Flashcards