texkex

Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Dagen

Av emma hansson - 4 juli 2011 23:00

Idag kan jag säga att jag verkligen har varit effektiv.

Har inte sovet nått vidare de senaste veckorna men i natt sov jag i stort sätt hela natten. Riktigt gött! Är så mycket i huvudet och tänkarna just nu. Gick inte upp förens typ halv 12.  Började städa rummet. Så nu är det städat och fint. När jag va färdigt med det så blev det en promenad med hundarna. Den enda stunden jag har vait ute idag kom jag på. Känns lite konstigt för de senaste känns det nästan som jag har bott ute hehehe. Väl inne så snygga jag till Rocky, hade lite små tussar som stod ut här och var. Sen började jag med min vovve. Rakade Kevin. Inte hela kroppen nu, bara nos,svansrot o tassar ja de som brukas rakas dvs. Sen bada båda mina vovvar. Köpt nytt shampo till Texas. Tänkte prova med ett som är speciellt till svart päls, se om det gör nån skildnad tro.   Va gjorde jag sen tro hmm jo Dan kom förbi en liten sväng och lämnade en sak. Packat upp lite saker ifrån skolan med. Tar lite i taget känner jag att jag gör. Får allt ta resten imorgon så jag blir av med det nån gång så jag kan bocka av det ifrån listan. Istället för att fortsätta packa upp väskorna så började jag plocka i orning och sortera i klädgarderoben, med mina smycken. Nu kan jag facktist själv se att jag har en hel del (a) man glömmer av att man har vissa saker  host. Lagade kvällsmat med. Blev en nyttig och god tonfisk sallad. Nu kan jag strycka över 2 saker ifrån min lista som måste göras innan jag åker med, det känns ganska bra

Nu ligger jag i sängen precis kollat på ett avsnitt av Paradise Hotel - Danmark.

Klockan är inte så värst mycket men vet att jag bör gå och lägga mig för annars blir det som vanligt att jag inte går och dejtar min kudde förens väldigt sent och då kan jag ändå inte sov och då ligger jag bara och tänker och då mår jag inget vidare.. 

Säger Så Länge God Natt Svenska Folket! Imorgon Blir Oxå Dagen Som Ni Gör Den. Så Tänk På Att Göra Den Gör bra!!!    Pyss <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma hansson - 8 november 2011 13:53

Som ni märker så har jag inte skrivet nått på väldigt länge. Har hänt otroligt mycket de senaste. Både bra och dåliga saker. Sen är det väldigt mycket just nu så har inte tid och framför allt inte ork att skiva så kommer ta en pause härifrån till jag...

Av emma hansson - 12 oktober 2011 16:07


     Kort dag. Började inte förens vid 1. Dvs sovmorgon till 10 typ. Gick upp och gjorde iorning sig, ut med hundarna, sen käka och sen drog till affärn me anna,josssan o sara. Sen lektion i hundstallet, hunduppfödning. Efter det tog jag och vovv...

Av emma hansson - 11 oktober 2011 22:23


Helt jäkla spontant blev det sidecut igår kväll xD börja med att nattiz börja prata om att hon ville göra det, så blev att jag gjorde det på henne och sen ä fa fan jag gör det med. Så a då blev det så här! Har velat skaffa det för nått år sedan (lite...

Av emma hansson - 6 oktober 2011 19:24


Tog hand om 1orna i morses. Jag,Stina,Sara & Josefin visade hur Rallylydnad gick till medans halva gruppen kollade på vallning(kom en gubbe hit och visade) och sen tvärtom. med gruppen. Först gick vi igenom och visade va skyltarna betyde och hur dom ...

Av emma hansson - 6 oktober 2011 18:26

 

Ovido - Quiz & Flashcards