texkex

Alla inlägg under augusti 2010

Av emma hansson - 24 augusti 2010 23:01

   Mådde verkligen piss i morses. Så det blev ingen spårning för mig. Vädret va häller inte så lockande! Regnade och blåste så man nästan farde om kull!

Har då inte orkat röra på mig så mycket idag men älsklingen va för bi en liten stund. Fick reda på att han har klarat av körkortet så det va kul att höra  Grattis älskling.

Resten av dagen bestod av tjöt och tv/film kollande med töserna.

Min lilla odåga till hund texas har lärt sig Öppna dörren också!   så nu måste jag börja låsa min dörr. Hoppas verkligen inte han börjar göra det hemma i kvänum också.!!

Av emma hansson - 20 augusti 2010 16:00

Spårade idag.

Både Texas och Kevin skötte sig jätte bra   Kevin gjorde matte spår(mig) och stina va förare. Vilken syndes att han tyckte va roligare, så han va väldigt fokuserad. Han va allt lite mallig att han hade hittade mig på egen hand ^^ haha

 Texas stack i väg som en pil ut i skogen när det va hanns tur  . Han började slå i mitten av spåret men hittade snabbt tillbaka.

Loka och Ozzy skötte sig jätte bra med, vi spårade i grupper så Sara,Stina och jag va tillsammans

                  

Av emma hansson - 18 augusti 2010 16:00

Haft massage och friskvårt/rehab hela dagen. Texas tyckte det va lite tråkigt att ligga stilla så Kevin fick bli maserad. Vilket han tyckte va jätte skönt, somnade typ. ^^


Efter skolan drog jag,Sara,Anna,Bella och hundarna till skogen och plocka kantareller. Va inte så fokuserad på själva svamp plockningen om man säger så xD Sara fastnade i djup lera, fick knapp upp henne! När vi kom in blev det skräck film. The Hills Run Red.. äklig!! spyfärdig!


Sen sent på kvällen när jag och sara skulle hoppa in i durschen flyger Anna ut ur rummet, hon har en vårt bitare i taket xD haha vilken syn när vi skulle få ta på den. Den fick sova i en hamster transport över natten. Han fick namnet Roffe.

            

Av emma hansson - 17 augusti 2010 14:45

Nu är sommarlovet slut. Men inga tårar för det!   

Fick rummen som vi ville ha, tyvärr inte Emilie men.  Så nu är det Jag,Sara,Stina,Anna, Josefine,Bella å 3 andra till som också går i 2:an i våran korridor. NICE!!  Nu kan hundarna springa in å ut i rummen som de vill.


Vi hade personspår idag. Så åkte buss till en bra skog utanför Dingle. Hann bara med ett spår var, eftersom det va första gången så skulle vi kolla på varandra blablabla. Nästa vecka blir det mer spår på egen hand. Kevin blev väldigt störd av alla andra runt om( tex Texas som stod på skällde som en galning! ) Så han va väldigt ofokuserad och personspår tycker han inte är så värst kul. Bara om det är jag som gömmer mig men.   Sen med Texas fick jag ett väldig svårt spår för han. Jag har typ inte gjort nått spår med han och han är ju bara lite mer än 6 månader. Linan fastnade i massa ris och sen skule vi över ett ner fällt träd som jag skrapade upp knät på och sen över en bäck. Men till slut hittade han Sara   


Bilden: Litte gott gott till voffisarna

Ovido - Quiz & Flashcards