texkex

Direktlänk till inlägg 29 september 2011

torsdag

Av emma hansson - 29 september 2011 19:30

Halv 7 ringde klockan i morses. Men vakna typ tio min innan de ringde och hade sovet hela natten utan att vakna nån gång!  Kändes väldigt konstig.. kommer inte ihåg senast jag sov en hel natt utan att vakna.. Cykeltur runt tossekulle med hundarna innan frukosten.

Torsdag idag så på förmiddagen hade vi allmänlydnad instruktör utbildning. Ska ha Morgan (kommer ej ihåg hanns efternamn) de närmaste gångerna, ifrån SBK. Idag kom 2st ifrån lysekils BHK, de lite olydiga/vilda hundara ^^. Delade upp oss i två "grupper". Så obsaverade vi först hunden och sen gick igenom va vi kom fram till. Sen ut igen och obsavera både hunden och föraren, deras sammabete lite. Gav råd och tips till saker de ville ha hjälp med. Va rätt kul men hade inte blivet informerade om att vi skulle vara ute så hade inte så mycke kläder på sig så brrrr kallt..!

Eftermiddagen. Samhall och Ekonomi.

Sen fick jag med sara till stenbrottet, gick skogsvägen dit. Så får gå igenom ko hagar. Sara och loka blev lite lätt jagade (a) Skicka hundarna upp och ner vid sten kastet. Väligt bra muskel träning. Sen vi kom tillbaka så bara duscha av kevin och sen ta med Texas på en cykeltur runt tossekulle. Sen in och duscha av han och stetching. Hoppa av ringsekreterarutbildningen som skulle vart nu ikväll. Känner att jag varken har tid eller ork för det.

För kommer heller aldrig att va ringsekreterare. Gick den igäntligen för att a vi fick den gratis och att jag ville lära mig på samma gång lite mer om utställings regler och allt runt om typ.  Stina och malin ska heller inte gå den längre så jag och Stina sitter och blänger på Pulp Fiction för tillfället. Har igäntligen suuuper mycket gammla o nya läxor som måste göras men orkar inte... Så tror jag ligger kvar här ett tag till  


Mina små trötta godingar i morses

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma hansson - 8 november 2011 13:53

Som ni märker så har jag inte skrivet nått på väldigt länge. Har hänt otroligt mycket de senaste. Både bra och dåliga saker. Sen är det väldigt mycket just nu så har inte tid och framför allt inte ork att skiva så kommer ta en pause härifrån till jag...

Av emma hansson - 12 oktober 2011 16:07


     Kort dag. Började inte förens vid 1. Dvs sovmorgon till 10 typ. Gick upp och gjorde iorning sig, ut med hundarna, sen käka och sen drog till affärn me anna,josssan o sara. Sen lektion i hundstallet, hunduppfödning. Efter det tog jag och vovv...

Av emma hansson - 11 oktober 2011 22:23


Helt jäkla spontant blev det sidecut igår kväll xD börja med att nattiz börja prata om att hon ville göra det, så blev att jag gjorde det på henne och sen ä fa fan jag gör det med. Så a då blev det så här! Har velat skaffa det för nått år sedan (lite...

Av emma hansson - 6 oktober 2011 19:24


Tog hand om 1orna i morses. Jag,Stina,Sara & Josefin visade hur Rallylydnad gick till medans halva gruppen kollade på vallning(kom en gubbe hit och visade) och sen tvärtom. med gruppen. Först gick vi igenom och visade va skyltarna betyde och hur dom ...

Av emma hansson - 6 oktober 2011 18:26

 

Ovido - Quiz & Flashcards