texkex

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

kort dag med härligt väder

Av emma hansson - 12 oktober 2011 16:07

  


Kort dag. Började inte förens vid 1. Dvs sovmorgon till 10 typ. Gick upp och gjorde iorning sig, ut med hundarna, sen käka och sen drog till affärn me anna,josssan o sara. Sen lektion i hundstallet, hunduppfödning. Efter det tog jag och vovvarna en skön promenad i det fina vädret!   Nu ska jag dra till maten. Blir pankakor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma hansson - 8 november 2011 13:53

Som ni märker så har jag inte skrivet nått på väldigt länge. Har hänt otroligt mycket de senaste. Både bra och dåliga saker. Sen är det väldigt mycket just nu så har inte tid och framför allt inte ork att skiva så kommer ta en pause härifrån till jag...

Av emma hansson - 11 oktober 2011 22:23


Helt jäkla spontant blev det sidecut igår kväll xD börja med att nattiz börja prata om att hon ville göra det, så blev att jag gjorde det på henne och sen ä fa fan jag gör det med. Så a då blev det så här! Har velat skaffa det för nått år sedan (lite...

Av emma hansson - 6 oktober 2011 19:24


Tog hand om 1orna i morses. Jag,Stina,Sara & Josefin visade hur Rallylydnad gick till medans halva gruppen kollade på vallning(kom en gubbe hit och visade) och sen tvärtom. med gruppen. Först gick vi igenom och visade va skyltarna betyde och hur dom ...

Av emma hansson - 6 oktober 2011 18:26

 

MH

Av emma hansson - 4 oktober 2011 17:30

Glömt och skriva att jag var i Kungsbacka med Texas i Söndags och gjorde MH. Vaknade så klart vid 5 och kunde inte somna om..men när jag nästan hade somna om så va kl runt halv 8 och då var jag tvungen att dra mig upp. Sen vid halv 9 va jag tvungen...

Ovido - Quiz & Flashcards