texkex

Alla inlägg under december 2010

Av emma hansson - 26 december 2010 14:55

Texas första utställning idag. I PM i kvänum. Jätte smidigt och bra . 1 minut bil resa liksom   Han skötte sig i stort sätt jätte bra, min lilla pojk. Han va väldigt rädd/reserverad för domaren. Vilket va det jag va oroligt för att jag visste att han är väldigt osäker på nya personer. Vilket jag håller på och tränar bort, men tar sin tid. + att allt va så nytt för han idag. Så blev inget HP denna gång. Han va den endå i Juniorklassen oxå. Vilket är inte så kul tycker jag.

Nästa år är planerat en hel del utställningar, för träning för både han och mig. Både inoff och officiella utställningar . Ska troligt vis ställa ut kevin med på några är planerat. Får se vad tid och ork säger.

 

Domarutlåtelse

Ngt höställd och ännu något outvecklad, masivt huvund. Önskad ögon ngt mörkare. Bra tänder och bett, god hals och resning. Bra kropp för ålder. Rör sig ok. Hög svans i rörelse. Reserverad i ringen.

 

Dommare : Ulla Berg-persson

 

 

Blev tyvärr inga bra bilder ! Dad sucks at´taking short!

        

Av emma hansson - 18 december 2010 21:32

  

När någon dör föds en ny stjärna sägs det

Av emma hansson - 16 december 2010 14:17

Torsdag idag. Vilket betder att det är sista dagen inna jullovet. Ska både bli både skönt och inte. I coming to miss all awesome peopel! Men kommer att få se alla andra awesome mäniskor hemma hur myckey som hälst!

Idag har vi haft julbord på skolan, är alltid mysigt. Inga mer lektioner efter det. Blev en sväng till skogen med Texas, min lilla sötunge kevin fick va hemma denna veckan. Saknar dig!  Har hunnit med och tvättat flera tvättar också, inte dåligt asså hahah.Tänkte va lite snäll mot mamma så hon inte måste tvätta lika mycket när jag kommer hem^^

Julstämningen fortsätter senare idag med! Ska baka peppakakor, som vi ska skriva allas namn och hundarnas namn i klassen med glasyr som vi ska bjuda på imorgon  

 

it's time for my last tear to fall and smile again

Av emma hansson - 9 december 2010 21:22

  

Undebarste och konstigaste klassen! <3  Hund 2 10-11

Av emma hansson - 9 december 2010 20:26

Vart en händelserik vecka om man får säga så.  ni skulle bara veta (a)

Har haft 2 engelska och 1 matte nationella med. Nästa vecka blir det ännu mer Nationella + 2 biologi-prov, samhälls-prov,läxor,redovisningar och massa mer...tur att man går på jullov på fredagen sen!! 

 

Imorgon blir det julstämning! Lucia i matsalen på morgonen. Lite smått mysigt tycker jag allt^^  Ska göra allmänlydnads passet imorgon också, då officielt. Hoppas det går lika bra som det gjorde förra gången ( då inte officielt) fick mycket väl utfört på alla utan att va tyst i bilen för texas, fick väl utfört. Vilket jag är nöjd med ändå   

 

Bäst för västrafik att inte tågen kronglar imorgon!! annars bombar jag deras brevlåtor. haha.  På lördag blir det mys i lidköping med   men hos Natalie med de underbarate tjejerna! jag vet!! <3


<3

Av emma hansson - 5 december 2010 15:37

När man inte finner några ord att skriva som talar om vad hjärtat säger, så får helt och hållet ett stor säga allt.

Ovido - Quiz & Flashcards