texkex

Alla inlägg under maj 2010

Av emma hansson - 31 maj 2010 14:15

Det va ganska varmt idag så gick till ja man kan väl kalla det en bäck  så vi och hundarna fick svalka av oss lite, ligger precis intill skolan så inte långt att gå. Första gången Texas simmade också    han tyckte allt att det va lite vått xD


                                           
 

Av emma hansson - 22 maj 2010 16:30

Jag och Jessica tog en tur till skogen och fottade lite på middagen  

spriiiing i benen va de här! hihi

När vi kom hem så badade jag kevin, ska klippa han hade jag tänkt. Sen cyklade jag och jessica till affären och köpte tacos och gott å drog till henne och hade de mysigt.   Senare kom Amanda. Patayy!


                                                   

Av emma hansson - 22 maj 2010 12:15

Måste bara lägga upp denna bilden på Texas som jag fick på lektionen idag  

Ser ju inte nått vidare bekvämt ut precis men.


Av emma hansson - 18 maj 2010 23:00


Förmiddagen hade vi praktisk hund prov. Efter det sluatde vi för dagen  

Tog fram aktiverings lådorna. Texas tyckte det va riktig skoj och dom andra hundarna med så klart  När Sara hade komit tillbaka från Munkedal tog vi med loka och kevin på en joggingtur. Det var ganska kvavt i lufften.  Tillkvällen kom Fredrik så dagen har varit väldigt bra  

                    

Av emma hansson - 14 maj 2010 13:30

Har varit riktig dålig på att skriva nu, får bli ändring på det  Har haft så mycket att göra och allt. Tänkte lägga upp lite bilder från APU:n. Det va ett par veckor sedan men(a). Jag och sara var på hundensdagis i Gräfsnäs i två veckor. Fick gå upp kl 5 vare morgon och kom hem mellan 4-6 beroende på hur mycket vi hade att göra. Fick åka mycket tåg och buss så därför blev det extra långa dagar. Så man va ganska trött sen. Men det va kul  


     

                                                                                                                

Ovido - Quiz & Flashcards