texkex

Alla inlägg den 2 november 2010

Av emma hansson - 2 november 2010 22:50

Tog en hehövande joggingtur. Kände att hundarna behövde det också, har i princip regnat hela dagen så har inte blivet så långa promenader, blev en liten kort lagom joggingt tur som..

30 min i snabbt tempo med Texas

15 min normal tempo med Kevin

15 min snabbt tempo med Rocky

 

sen har bara suttit och slappat hela dagen eftersom det blev knappt 3 timmars sömn i natt på grund av smärtan i magen och ryggen.....har börjat få svin ont nu med.. känner att jag inte orkar med 2 netter i rad, så har proppat i mig bla Novalizid, iprem och smörjt in mig med voltaren så hoppas det verkligen hjälper. Tycker som sagt inte om "läkemedel" har endast taget det en gång tidigare i mitt liv. Då första gången jag började få sånna ryggsmärtor, vilket va för några år sedan. Mina föräldrar har hålt på och tjata på mig att jag ska söka efter det ända sen dess. Ska nog ta och göra det nu när jag är ledig. Tror ju knappast dom kommer hitta nått men.......gillar verkligen inte sjukhus.......uccchh

Ovido - Quiz & Flashcards