texkex

Alla inlägg den 9 november 2010

Av emma hansson - 9 november 2010 10:43

Dagen började med att jag försov mig. Vaknade av att dom knackade på dörren 10 min innan vi började. Mobilen hade dött! Va lite kul att sara hade försovit sig med (kanske inte så ovanligt (a) )hosthost  Va bara att skynda sig att göra iorning sig på typ 10 minuter och gå till hundstallet.

Har fått tid nere på Dingles veterinär station, hos mannen i blå rock! Märkte efter gårdagen kvällpromenad att han blödde på tassen, sen såg jag att det va sporren. Han har troligtvis brutit eller så har sporren gått av. Han halltar lite ibland men annars så verkar han inte ha så jätte ont. Hoppas bara han inte måste opereras, det vore inte kul.

Ne nu ska jag ta och klippa klorna, borsta tänderna och smörja in tassarna på hundarna.  Medans dom andra håller också på med voffisarn  kramiz så länge

Ovido - Quiz & Flashcards